کدام رنگ ها باهم ست میشوند

ترکیب رنگ مبل
۰
(۰)

درود خدمت تمام آرتام مبل های عزیز در این پست قصد معرفی مطلب کدام رنگ ها باهم ست میشوند رو داریم پس با ادامه مطلب باما همراه باشید

ترکیب رنگ در مبلمان امری بسیار ضروری و مهم است

زیرا کل زیبایی خانه شما به ترکیب رنگ شما بستگی دارد

داشتن خانه ای بدون ترکیب رنگ و به قول خودمان عجق وجق خانه را بسیار زشت نشان میدهد

پس باید بهترین ترکیب رنگ ها را بشناسیم تا بتوانیم خانه خود را با آنها ست کنیم

همچنین تمام ترکیب رنگ هایی که در اینحا به شما گفته میشود

توسط بزرگترین طراحان و مهندسان دکوراسیون داخلی نوشته شده است

پس سعی کنید تا میتوانید نکات را دقیق عملی کنید

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

نکته : مقاله یکم طولانی هستش پس امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت ببرید

سبز زیتونی + کرمی + مشکی

رنگ هایی که از طبیعت بیرون کشیده اند ، رنگ های آرامش بخشی را برای اتاق نشیمن ایجاد می کنند. چندین رنگ سبز بر روی طاقچه ، صندلی برجسته و بالش این اتاق ظاهر می شود ، اما این اثر ظریف و ارگانیک است. دیوارهای سفید خامه ای در پس زمینه باقی می مانند اما رنگ های زرد رنگ سبز را تکمیل می کنند ، در حالی که رنگ مشکی کمی پیچیدگی را ارائه می دهد.

 

کدارم رنگ ها باهم ست میشوند

سفید + سیاه + طلایی

طرح های رنگی اتاق نشیمن نیازی به تنوع رنگ های پر جنب و جوش برای شخصیت پردازی ندارند. یک پالت ساده که تحت سیاهی و سفید قرار دارد حال و هوای شیک و مدرنی به شما می بخشد. با دیوارهای سفید شروع کنید و رنگ مشکی را به روش های جسورانه ، مانند رویه یا تزئینات تزئین کنید. لایه ای از طلایی فلزی را از طریق لوازم جانبی و مبلمان برجسته جلوه دهید تا ظاهر را درخشان کنید.

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

نارنجی سوخته + سبز چمنی

با رنگهای شاد اتاق نشیمن خود را زنده کنید. طرح خود را با یک یا دو رنگ اصلی شروع کنید ، سپس رنگهای بیشتری را از طریق لوازم جانبی و پارچه ها اضافه کنید. در این اتاق نشیمن شاد ، مبلمان سبز رنگ و پنجره ها با جلوه های نارنجی برای جلوه ای متفاوت انتخاب می شوند. روکش و بالش های طرح دار انواع رنگ های پاستلی را ارائه می دهند تا به شخصیت منحصر به فرد اتاق کمک کنند.

ترکیب رنگ در مبلمان

 سفید +  آبی دریایی + رنگهای چوبی

انواع کرمی و سفید پایه و اساس پیچیده ای را برای طرح های رنگی اتاق نشیمن فراهم می کند. از انواع بافت و دوزهای کوچک رنگ در سراسر اتاق استفاده کنید تا فضایی عمدتا خنثی جذاب تر شود. در این اتاق نشیمن ، جلوه های چوبی روی مبلمان ، قفسه های باز و یک گوشه داخلی با هیزم ظاهر می شود. بالش های پرتاب نیروی دریایی شخصیتی را به مبل ساده کتانی می بخشد.

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

فیروزه ای + خاکستری سرد

در حالی که رنگ آبی و فیروزه ای استاندارد برای طرح های رنگی ساحلی هستند ، رنگ های روشن با رنگ های گرمتر نیز جای خود را دارند. این اتاق نشیمن فیروزه ای درخشان را میتوانید  با چند رنگ صورتی گرم و زرد ترکیب کنید تا ظاهری بازیگوش با الهام از دریا ایجاد کند. لهجه های ظریف ساحلی ، از جمله چراغهای میز اسب دریایی ، بدون از بین بردن پیچیدگی اتاق به نقوش اشاره می کنند.

آموزش ترکیب رنگ مبل

سبز+ذغالی

سایه های سبز که بیشتر از زرد متمایل به آبی هستند ، دارای زینگ بیشتری هستند. رنگ سبز سیترونی پر جنب و جوش روی مبل این اتاق نشیمن با دیوارهای ذغالی تیره ملایم شده است که به فضا حس و حال خوبی می بخشد. یک فرش ناحیه گل رز زیر پای و پارچه های بازیگوش حیوانات بازیگوش با مبل کار می کند تا رنگ تیره دیوار از تاریکی بیش از حد جلوگیری کند.

کدام رنگ ها باهم دیگر ست میشوند

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

خاکستری  + خردلی + کتان

از رنگ های اتاق نشیمن برای پر کردن فاصله بین سبک های متمایز استفاده کنید. در اینجا ، لوازم خنثی خاموش و اثاثیه تصفیه شده سنتی هستند ، در حالی که یک عثمانی چک شده و یک هنر گاومیش با چارچوب چاپ شده به سبک روستایی اشاره می کنند. رنگهای سفید ، خاکستری ، سرمه ای ، قهوه ای و آبی طیف وسیعی از رنگهای خنثی را پوشش می دهند اما به لطف زیبایی جاودانه اتاق با هم کار می کنند. لهجه های زرد خردل گرما را افزایش می دهد و از سقوط طرح جلوگیری می کند.

ترکیب رنگ در مبلمان

خرید مبل پنجه شیری

نارنجی + گندمی + سایه های سفید

رنگهای مکمل ، مانند نارنجی و آبی ، در سایه های روشن قوی به نظر می رسند ، اما استراتژی مناسب تزئین تضمین می کند که جلوه زیاد زیاد نباشد. پاشیدن رنگ ها در مقابل زمینه سفید ، ظاهر را نرم می کند. در این اتاق نشیمن ، یک رنگ آمیزی رنگ آمیزی نارنجی زنده را در یک منطقه کوچک ، به جای یک دیوار کامل برجسته ، معرفی می کند تا رنگ را آرام نگه دارد.

 

کدام ترکیب رنگ باهم ست میشوند

کلبه سفید + خاکستری

سقف های بلند و سایه های سفید رنگ به این اتاق نشیمن عظمت می بخشد. خاکستری ، طلایی و برنزه در سنگ شومینه الهام بخش رنگهای اتاق نشیمن است که در جاهای دیگر استفاده می شود. منسوجات گرم خاکستری و طلایی مبلمان سفید را زنده می کند در حالی که پالت کلی را خنثی می کند.

ترکیب رنگ خانه با مبل

سفید آنتیک + بورگوندی + آبی سرمه ای

اثاثیه ساده با لباس سفید رنگ ، در این اتاق نشیمن حس کلبه ای را القا می کند. بالش ها و یک فرش منطقه ای با رنگ های آبی سرمه ای و بورگوندی به ظاهر چشم انداز می بخشند. گلهای تازه و طعم و مزه های ساحلی آن را بیشتر از اینکه کلاسیک باشد ، کلاسیک نگه می دارد.

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

 

کرمی و سفید + صورتی روشن + آبی خاموش

ترکیب رنگ سفید و کرم ویژگی های زرق و برق دار صورتی را در رنگ آمیزی اتاق نشیمن نشان می دهد. استفاده از تمام رنگ سفید باعث می شود رنگ کودکانه به نظر برسد و یک پس زمینه کاملا کرم رنگ را در هم می ریزد. در این اتاق نشیمن تعادل با دیوارهای سفید گرم و روکش تزیینی و کرم به دست می آید. رنگ های لهجه مناسب نیز به شما کمک می کند تا صورتی صورتی را از بین ببرید. پرتاب بالش هایی با الگوهای آبی خاموش ، جذابیت زنانه صورتی را کاهش می دهد.

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

آبی + قرمز ملایم + خاکی

جسورانه جلوه دادن رنگ خطر است ، اما بازدهی آن می تواند باورنکردنی باشد. تعادل بین رنگهای شاد و خنثی یکی از عوامل موفقیت است. در این اتاق نشیمن ، آبی سرمه ای دیوارها ، شومینه ، سقف و تزئینات را رنگ آمیزی می کند. خاکی رنگی روی مبل چرمی و عثمانی آبی را ملایم می کند و لهجه های قرمز ملایم کنتراست بیشتری را ایجاد می کند.

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

 

سفید سفید + سیاه سفید + مشکی دودی

با استفاده از آنها در ترکیبی از الگوها ، به افراد خنثی حضور دهید. مقیاس الگوها را در سطوح مختلف تغییر دهید تا ظاهری متعادل ایجاد شود. در اینجا ، درمان های پنجره دارای یک الگوی تنگ است که به سختی قابل توجه است ، در حالی که صندلی های راه راه سیاه و سفید حضور بسیار جسورانه تری دارند. مجموعه ای از بالش های پرتاب طرح دار در رنگ های خنثی گرم ، علاقه ای به مبل تپه می افزاید.

ست کردن رنگ مبلمان

 

سبز + قرمز آجری + قهوه ای خاکی

ترکیبی نترس از رنگ ها و سبک های طراحی ، به این اتاق نشیمن به سبک بوهو لبه ای می بخشد. پرده های گیاه شناسی به عنوان نقطه پرش برای پالت رنگ اتاق عمل می کنند. این راهنمای انتخاب مبلمان ، فرش منطقه و لهجه ها ، مانند چراغ های رومیزی و دیوارهای شمع است. رنگ های روشن با مجموعه ای از بالش های چاپ شده برای حیوانات ترکیب شده اند تا ظاهری عجیب و غریب داشته باشند.

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

سبز + زرد زعفرانی + سفید آنتیک

ترکیبی از رنگ سبز و زرد کلی معمولاً جسورانه و مدرن به نظر می رسد ، اما در سایه های ملایم ، رنگ ها به سبک وینتیج این اتاق نشیمن کمک می کند. دیوارهای پوشیده از کشتی با رنگ سبز رنگ آمیزی شده اند تا هنر دیوارهای قدیمی و اثاثیه برجسته شود. تزئینات پنجره زرد زعفرانی رنگ های گرم درون قطعات چرم و چوب را نشان می دهد. سفید نگه داشتن سقف ، تزئینات و مبل ، ظاهری کلاسیک را حفظ می کند.

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

رنگ جو + کرمی + آبی

با آمیزه ای از رنگهای خنثی گرم ، رنگهای ملایم و عناصر طبیعی ، لحنی آرام در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید. شومینه سنگی و طاقچه چوبی روستیک آن دارای بافتی خشن است که با مبلمان کتان نرم و یک فرش مخملی رنگ کرم رنگ نرم شده است. رنگ های آبی آبی در بالش ها و نقاشی منظره ، احساس آرامش را تقویت می کند.

ترکیب رنگ مبلمان در خانه

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

آکوامارین روشن + کلبه سفید + مرجانی

یک رنگ ملایم ، آبی-سبز ، جلوه ای آرام و آرامش بخش را در این اتاق نشیمن ایجاد می کند. صندلی های تزیین شده و عثمانی متناسب رنگ را در سراسر فضا برای ظاهر منسجم تکرار می کنند. رنگ روشن فقط چند سایه از سفید است که شومینه ، وسایل و کابینت را می پوشاند. بالش های کوچک مرجانی بدون توجه به آرامش و آرامش اتاق ، رنگ برجسته ای را به ارمغان می آورند.

ترکیب رنگ مبل

خاکستری گرم +  چرم غنی

هنگامی که رنگها به روشهای غیر منتظره ای اعمال می شوند ، نتیجه قابل توجه است. در این اتاق نشیمن ، رنگ لهستانی تیره روی شومینه را می پوشاند و به عنوان یک نقطه کانونی رنگارنگ در فضایی خنثی عمل می کند. دیوارهای خاکستری گرم ، یک مبل چرمی و یک فرش ناهموار رنگ های طبیعی را در این رنگ بندی اتاق نشیمن گنجانده است.

چگونه وسایل خانه را ست کنیم

خاکستری روشن + سفید خالص + صورتی حبابی

وقتی رنگ صورتی حبابی بخشی از معادله می شود ، خنثی ها پیچشی سرگرم کننده می گیرند. شروع با یک پایه خنثی و افزودن یک رنگ بزرگ ، روشی هوشمندانه برای غوطه ور شدن در رنگ بدون بیش از حد بالا است. در اینجا ، کاغذ دیواری با طرح صورتی پشت قفسه های داخلی را می پوشاند. کشیدن چند دوز کوچکتر از رنگهای به همان اندازه روشن ، مانند بالش های پرتاب مرجانی و لکه های طلایی فلزی ، اطمینان حاصل کنید که رنگ صورتی بیرون نمی ماند.

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

زرد آفتابی + آبی + بادمجانی

سایه های آفتابی رنگ زرد طرح های روشن و شاد اتاق نشیمن را ایجاد می کند. سعی کنید دیوارها را با رنگ زرد رنگ کنید تا فوراً فضا را بلندتر کنید. برای اینکه زرد از اتاق سبقت نگیرد ، تنهای سردتری مانند آبی یا بنفش را برای کنتراست و تعادل معرفی کنید. در اینجا ، صندلی های مخملی بنفش ، یک مبل با روکش آبی و مجموعه ای از بالش های چند رنگ و آثار هنری به چشم انداز شاد اتاق کمک می کند.

کدام رنگ ها باهم ست میشوند

 آبی  + سفید گرم

هنگامی که رنگ های ملایم با هم ترکیب می شوند ، یک استایل قوی ایجاد می کنند. در این اتاق نشیمن ، رنگ آبی پودری حضور جسورانه ای پیدا می کند و سقف ، مبلمان و کف را می پوشاند. رنگ اسطوخودوس نیز به همان رنگ روشن ، رنگ آبی را روی آثار هنری و بالش ها متضاد می کند. دیوارهای سفید خامه ای نقطه مقابل گرم تری را برای همه رنگ های سرد ارائه می دهند.

ست کردن رنگ مبل

زرد تخم مرغی + سفید + خاکستری

اگرچه آبی از نظر فنی یک رنگ سرد است ، اما سایه هایی که کمی زرد رنگ دارند بیشتر گرم می شوند. در این فضا ، رنگ دیوار آبی گرم با یک صندلی خاکستری دنج و میز قهوه خوری چوبی تقویت می شود. شومینه سفید و آینه نقطه مقابل روشن تر رنگهای گرم هستند. لوازم جانبی در سایه های مشابه رنگ دیوار فضا را به هم متصل می کند.

زیباترین رنگ ها برای مبل

نیلی + سفید + قرمز زنگ زده

شما به ندرت می توانید با یک طرح رنگ آبی و سفید اشتباه کنید. در این اتاق نشیمن ، دیوارپوش دقیق دیوار باعث می شود که ترکیب رنگ واقعاً ظاهر شود. معرفی قرمز زنگ زده ، نه قرمز سیب روشن ، روی لوازم جانبی ، سبک آمریکایی را نشان می دهد ، بدون اینکه به عنوان یک موضوع مورد توجه قرار گیرد. یک مبل قهوه ای ظاهر را آرام می کند.

ترکیب رنگ ها با مبل

تمامی مواردی که گفته شد توسط بزرگترین بزرگان دکوراسیون داخلی نوشته شده

که شما با رعایت این موارد میتوانید لاکچری ترین خانه ممکن را داشته باشید

امیدوارم توانسته باشیم نظر شما را جلب کنیم

ممنون میشم ترکیب رنگ های خودتون رو در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید

تولیدی آرتام مبل    ۰۹۳۶۱۱۷۱۵۱۳

به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *